Často Kladené Otázky

    1. Ako mám postupovať v prípade, keď je dodaná pneumatika poškodená?
    2. Platia vo virtuálnom obchodnom dome rovnaké práva ako v reálnom obchodnom dome?
    1. Ako mám postupovať v prípade, keď je dodaná pneumatika poškodená?

      Informujte nás o tom a potom od nás obdržíte reklamačný formulár. Tento nám potom kompletne vyplnený a podpísaný pošlite späť. Reklamovaný tovar pošleme výrobcovi k posúdeniu. Zároveň pre Vás objednáme náhradnú pneumatiku s novým číslom objednávky. Keďže náhradnú dodávku neúčtujeme, neobdržíte za reklamovanú pneumatiku žiadny dobopis. Toto pravidlo platí s výhradou odmietnutia reklamácie výrobcom. V tomto (skôr ojedinelom) prípade náhradu dodatočne vyúčtujeme.



    2. Platia vo virtuálnom obchodnom dome rovnaké práva ako v reálnom obchodnom dome?

      Ak je výrobok chybný alebo má nejaké nedostatky, môžete ho samozrejme v priebehu záručnej doby reklamovať. Záručná doba pre náš tovar je 24 mesiacov, a začína sa v deň doručenia. 

      Kontaktujte najskôr náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu  pneumatikypriamo@delti.com, faxu 0049 89 20 80 80 839 alebo na našej hotline 0042 12 33 45 63 98 (od pondelka do piatku od 7 do 22 hodiny). Obdržíte od nás reklamačný formulár. Tento nám potom kompletne vyplnený a podpísaný pošlite späť. 

      Reklamovaný tovar pošleme výrobcovi k posúdeniu.

      Upozornenie: Prosím neposielajte žiadne pneumatiky na adresu sídla v Hannoveri. Na tomto mieste nemôžeme prijať žiadne pneumamtiky.
      U eventuálnych reklamácií už namontovaných pneumatík sa prosím obráťte na montážny servis.



    Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
    OK
    ^