Často Kladené Otázky

    Otázky k objednávke

    Otázky k priebehu reklamácie

    Ako mám postupovať v prípade, keď je dodaná pneumatika poškodená?

    Ako mám postupovať v prípade, keď je dodaná pneumatika poškodená?

    Informujte nás o tom a potom od nás obdržíte reklamačný formulár. Tento nám potom kompletne vyplnený a podpísaný pošlite späť. Reklamovaný tovar pošleme výrobcovi k posúdeniu. Zároveň pre Vás objednáme náhradnú pneumatiku s novým číslom objednávky. Keďže náhradnú dodávku neúčtujeme, neobdržíte za reklamovanú pneumatiku žiadny dobopis. Toto pravidlo platí s výhradou odmietnutia reklamácie výrobcom. V tomto (skôr ojedinelom) prípade náhradu dodatočne vyúčtujeme.





    Používame cookies. Používaním týchto webových stránok súhlasíte s ich používaním.
    OK